Από το Blogger.

Αναζήτηση άρθρου

Δημοφιλέστερα εβδομάδας

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις

Να τρώμε πριν ή μετά την γυμναστική;

Παλιότερα, οι ειδικοί συνιστούσαν στους δρομείς αντοχής να αποφεύγουν το φαγητό μία ώρα πριν από την άσκηση.

Υποστήριζαν ότι οι θερμίδες που έμπαιναν στον οργανισμό, μπορεί να είχαν ως αποτέλεσμα να αυξηθεί απότομα η ποσότητα σακχάρου στο αίμα, κάτι που θα μπορούσε να επηρεάσει την απόδοση του αθλητή. Η θεωρία αυτή αναπτύχθηκε μετά από μελέτες που έδειχναν ότι τα αυξημένα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, συνδέονταν άμεσα με την επίδοση των αθλητών και ότι αυτή έπεφτε όταν οι αθλητές έτρωγαν ή έπιναν τροφές και υγρά με ζάχαρη πριν από την άσκηση.

Νέα πειράματα ωστόσο, έχουν δείξει ότι παρότι η ανάκαμψη μπορεί να καθυστερήσει από τα αυξημένα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, αυτό συμβαίνει σπάνια και δεν επηρεάζει την απόδοση. Άλλες μελέτες έδειξαν ότι η κατανάλωση εύπεπτων υδατανθράκων πριν από έντονη σωματική άσκηση, επιτρέπουν στους αθλητές αντέχουν για περισσότερη ώρα.

Όσον αφορά το φαγητό μετά τη γυμναστική, μπορούμε να φάμε ελεύθερα, αρκεί η διάρκεια της άσκησης να ξεπέρασε τα 45 λεπτάΑν όμως είναι μικρότερη, τότε οι πιθανότητες να επιβαρύνουμε τον οργανισμό μας με επιπλέον θερμίδες, συγκριτικά με αυτές που κάψαμε, είναι αυξημένες.