Από το Blogger.

Αναζήτηση άρθρου

Δημοφιλέστερα εβδομάδας

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις

Για «όνειρα γλυκά», φάε ρύζι

Ιάπωνες επιστήμονες ανακάλυψαν ότι τα τρόφιμα με υψηλό γλυκαιμικό δέικτη, όπως το ρύζι, σχετίζονται με την καλή ποιότητα ύπνου.

Τρόφιμα με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, μπορούν να επηρεάσουν την ποιότητα του ύπνου λόγω των αποτελεσμάτων της τρυπτοφάνης. Η τρυπτοφάνη είναι ένα αμινοξύ γνωστό τόσο για τις ηρεμιστικές του επιπτώσεις, όσο και για την αύξηση της παραγωγής της μελατονίνης, της ορμόνης δηλαδή του ύπνου.

Όπως αποδείχτηκε, ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες (με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη), αυξάνει τη ποσότητα της τρυπτοφάνης που μεταφέρεται στον εγκέφαλο σε σύγκριση με άλλα αμινοξέα Στον εγκέφαλο, η τρυπτοφάνη μετατρέπεται σε σεροτονίνη και στη συνέχεια σε μελατονίνη, η οποία προκαλεί τον ύπνο. Τέλος, να σημειωθεί πως τρόφιμα όπως μακαρόνια ή χυλοπίτες μπορεί να παρεμποδίσουν τον ύπνο μας, ενώ το ψωμί και τα υποπροϊόντα τους δεν φάνηκε να έχουν καμία επίδραση στην ποιότητα του ύπνου.